رسانه‌های محور مقاومت در حال توسعه هستند

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیین افتتاحیه دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران عضو اتحادیه از طریق فضای مجازی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

علی‌عسکری در دهمین دوره اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، این اتحادیه را بسیار قدرتمند و سازنده توصیف کرد و گفت: رسانه های محور مقاومت و جهان اسلام با همه قدرت و توان در حال توسعه هستند و به زودی شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آن در عرصه های مختلف خواهیم بود.

اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور در عرصه جنگ رسانه ای در مقابل نظام سرمایه داری و مستبد امریکا و غرب، دستاوردهای زیادی کسب کرد.

علی عسکری با اشاره به جنگ رسانه ای تنگاتنگ در جهان امروز، حضور اتحادیه در خط مقدم نبرد رسانه ای عصر حاضر را ضروری و ارزشمند و پیروزی های کشورهای منطقه در عرصه‌های مختلف را حاصل تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه و نیروهای متخصص و متعهد  در اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی برشمرد.

رئیس صداوسیما با انتقاد از عملکرد غیر قانونی دولت امریکا در نقض آزادی بیان گفت: رسانه های اسلامی با وجود برخی نواقص و کاستی ها، استیصال و ضعف جبهه استکبار را به رخ آنها کشیده و از مبارزه در مسیر حق کوتاه نخواهند آمد. چون عملکرد جبهه اسلام و رسانه های اسلامی مبتنی بر عشق، صداقت و انسانیت است.

 وی همچنین با اشاره به فضاحت مالی و عملکرد نامناسب دولت امریکا در سیاست داخلی و خارجی به ویژه حضورش در منطقه، شکست و زوال آن و پیروزی جبهه اسلام را نزدیک و قطعی قلمداد و نسبت به آینده جهان اسلام ابراز امیدواری کرد.

نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نیز در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجمع عمومی این اتحادیه با تأکید بر حق قانونی مردم جهان و مسلمانان در بهره‌برداری از تولیدات رسانه‌ای پاک و سالم، از اقدام ظالمانه و غیرقانونی آمریکا در حذف برخی از شبکه‌های این اتحادیه از ماهواره‌ها و همچنین مصادره دامنه برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مقاومتی انتقاد کرد و و این اقدام را نقض فاحش حقوق بشر و آزادی بیان دانست.

حجت الاسلام علی کریمیان با تأکید بر عدم سکوت محور مقاومت و رسانه‌های عضو اتحادیه در برابر اقدامات ظالمانه و کودک کشی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین، عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی، پیروزی‌های محور مقاومت و مردم مسلمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه را تحسین کزد.

قطعا ما قوی تر و قدرتمند تر از قبل عمل خواهیم کرد. نمی‌توانیم در مقابل کودک کشی رژیم رژیم صهیونیستی در فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم یمن ساکت باشیم.

به گزارش ایرنا، دهمین دوره اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با عنوان «عدالت رسانه‌ای و آزادی بیان» پس از وقفه‌ای دو ساله در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران و ۶ شهر مختلف جهان اسلام شامل کابل، بغداد، بیروت، غزه، صنعا و استانبول و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

مشکین رسا

درباره ی nhjkgfs52893

مطلب پیشنهادی

سازمان حفاظت محیط زیست؛ میزبان بزرگداشت و صحنه اعتراض خبرنگاران

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا مراسم بزرگداشت قربانیان حادثه تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده پیرانشهر …