ابتکار: دولت دوازدهم همواره برای انتقال صحیح اخبار دچار گرفتاری بود

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار عصر سه شنبه در نشست آنلاین مشاوران وزراء و مدیران کل امور بانوان استانها، با ابراز امیدواری از اینکه در این روزها و هفته های پایانی کار دولت دوازدهم همچنان پرقوت و پرتلاش مسیر را ادامه دهیم، ‌ خاطرنشان کرد: یکی از گرفتاری هایی که در این زمانه با آن سروکار داریم، گرفتاری در انتقال صحیح اخبار، اطلاعات، مواضع و مسایل است که متاسفانه دولت یازدهم و دوازدهم در همه زمینه ها با آن مواجه بود.

وی افزود: در کنار جنگ اقتصادی و جنگ روانی، انتشار اخبار نادرست و محدودیت های رسانه ای شدید برای دولت و مواجهه با تلاش سازماندهی شده برای انتشار نادرست مطالب بسیار کار ما را دشوار کرد اما به هر حال باید علیرغم همه سختی ها و دشواری ها، بتوان کار بزرگ را عرضه کرد.

امکان صحبت از طریق رسانه ملی درباره  مسایل زنان را نداشتیم

معاون رئیس جمهوری با یادآوری اینکه در این سال ها با برخوردهای شدید حذفی و سلبی به روح جوانان و دختران ضربه وارد کردند، خاطرنشان کرد: حدود دو سال است که امکان صحبت از طریق رسانه ملی به غیر از برخی برنامه‌های استانی را نداشتیم و از این طریق نتوانستیم به مردم اطلاع رسانی کنیم و این حذف، نادیده گرفتن و محدودیت بیش از سایر دستگاه‌های دولت در حوزه زنان گسترش داشت.

ابتکار یادآور شد: همواره از همکاری با شبکه‌های صدا و سیما استقبال کردیم اما متاسفانه در این همکاری با شبکه ملی شاید پنج درصد از اخبار ما انتشار پیدا کرد و فرصت‌های بسیار اندکی در این دو سال اخیر داشتیم.

وی ادامه داد: این امر محل سوال جدی است چرا چنین اتفاقی باید برای دولت رسمی و قانونی بیافتد؟ چرا در رسانه رسمی کشور باید محدودیت ایجاد شود و اجازه انتشار و اطلاع رسانی و صحبت با مردم را نداشته باشیم؟

ابتکار تصریح کرد: جای تاسف دارد اما واقعیت است. حتما این شرایط برای دولت آینده بهتر می‌شود اما ما باید از تمام ابزارهایمان برای انتشار اخبار به مردم استفاده کنیم.

وی خطاب به مشاوران وزرا و مدیران کل امور بانوان استان ها توصیه کرد: در انتشار حقایق غلو نکنید و فقط کارهای خود را معرفی کنید.

مشکین رسا

درباره ی nhjkgfs52893

مطلب پیشنهادی

سازمان حفاظت محیط زیست؛ میزبان بزرگداشت و صحنه اعتراض خبرنگاران

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا مراسم بزرگداشت قربانیان حادثه تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده پیرانشهر …